DIARY OF THE DAY : 28 NOV 2017





Actually, this is not the real diary. Just I ada mood nak post . Macam title, 28 Nov 2017 , dalam 9 bulan yang lepas ? My last paper for SPM , ekonomi . Orang dah habis exam semalam , kita habis exam harini. Dah lah empat orang je , kira aset ahh eh ? Lepas tu, pergi rumah Cikgu Atifah makanmakan , main, tangkap gambar. Paling takleh blah , main basikal gilir-gilir haaa ????

Lagi ?
.
.
.
.

Esoknya pergi Times Square, kira macam merdeka la. First main , roller coaster kecil main pusing-pusing , laju gila . Sanggup tunggu nak naik ramai-ramai benda alah tu . Paling tak boleh brain, masuk rumah hantu 6 orang. Aku, Zuzu, Halimah, Alya .... siapa lagi dua orang ? Hantu yang hidup tu ada sorang je tapi semua takut . Dalam tu , kat dinding tak habis-habis kata "The end" dalam hati aku mana the end nya . Dalam tu rasa macam jauhnya perjalanan, bila dah keluar sekejapnya . Naik roller coaster satu batch weh , mana nak rasa moment gitu dah. Lagi ? Shopping panda eyes . Apa lagi ?

Hmmm .. banyak je cerita nak cerita . Tapi nak menaip tu huuuu sebulan kut baru siap. Aku ada buat satu video which is video ni dirakam dalam tempoh SPM , kiranya aku buang masa ahh eh time hari tak exam HAHAHAHAHAHA . Jadi dengan jasa baik telefon aku dan kerjasama member-member semua, video ni terhasil dengan jayanya . Yuhuuu ...



video 1 minit : " 1 Word to describe SAPPHIRE " *sapphire ni nama batch aku .

p/s: kuatkan volume okey !





THE END .

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

CHEONSA : FIRST

CHEONSA : BICARA HATI